Новини
Світловодська

Управління соціального захисту населення Світловодської міської ради повідомляє про НОВУ ФУНКЦІЮ – ДОПОМОГА НА ДІТЕЙ ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ-ПІДПРИЄМЦЯМ

Кабінетом Міністрів України прийнято рішення щодо забезпечення додаткових соціальних гарантій на період карантину для фізичних осіб-підприємців, які мають дітей.
     Допомога на дітей призначається і виплачується фізичним особам -підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої або другої групи платників єдиного податку, і сплатили єдиний соціальний внесок за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи-підприємця.
     Дана допомога надаватиметься на кожну дитину до 10 річного віку у розмірі прожиткового мінімуму:
• для дітей віком до 6-ти років – 1 779 грн;
• для дітей віком від 6-ти до 10-ти років – 2 218 гривень.
Допомога не призначається на дітей, на яких виплачується компенсація послуги ,,муніципальна няня”.
     Для призначення допомоги на дітей заявник надсилає до органу соціального захисту населення заяву, за формою (додається) у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи/відомості у паперовій або електронній формі.
У паперовій формі заявник подає такі документи:
- копії свідоцтв про народження усіх дітей віком до 10 років;
- довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного соціального внеску (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
- копію документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства);
- копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ( у разі її утворення ) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки/усиновнення дитини (у разі здійснення опіки над дитиною або усиновлення).
В електронній формі заявник подає такі документи / відомості:
- фотокопії свідоцтв про народження усіх дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я, по батькові дитини, прізвище, ім’я, по батькові батьків);
- фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного соціального внеску (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
- фотокопію документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства);
- фотокопію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ( у разі її утворення ) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки/усиновлення дитини (у разі здійснення опіки над дитиною або усиновлення).
На заяву та документи / відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім’я, по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та паспортні дані отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.
    У разі коли до заяви, поданої у паперовій формі, не додані всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє заявнику, які документи повинні бути подані додатково. Якщо зазначені документи будуть подані не пізніше ніж протягом одного місяця з дня звернення за призначенням допомоги, така допомога призначається з місяця звернення.
    Допомога призначається на період карантину, та на один місяць після дати його відміни.

Телефон для консультацій – (05236)72839; 0682488045.
ЗАЛИШАЙТЕСЯ ВДОМА!

Бланк заяви

Управління соціального захисту населення