ВИКОНАВЧИЙ комітет
Рішення

№134 Про стан розгляду звернень громадян у 2020 р.

З метою подальшого вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, посилення персональної відповідальності керівників різних рівнів та належне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених в адресованих їм зверненнях, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.08 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», згідно з вимогами розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 05.02.2021 №99-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році», заслухавши інформацію «Про стан розгляду звернень громадян у 2020 році»,

виконавчий комітет Світловодської міської ради вирішив:

1. Інформацію «Про стан розгляду звернень громадян у 2020 році» прийняти до відома (додаток 1).

2. Керівникам структурних підрозділів міської ради:
- постійно вживати дієві заходи щодо неухильного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у частині забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення;
- забезпечити вжиття дієвих заходів під час вирішення нагальних проблем, які порушують громадяни у своїх зверненнях;
- запровадити щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань мешканців територіальної громади з метою упередження надходження повторних та неодноразових звернень;
- особливу увагу приділяти розгляду звернень членів сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки;
- забезпечити оперативний розгляд звернень, які надходять через Кіровоградський регіональний контактний центр, та своєчасне інформування заявників про результати розгляду з наданням копії відповіді контактному центру;

3. Загальному відділу апарату виконавчого комітету міської ради:
- продовжити у 2021 році вивчення стану організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради, вносити відповідні пропозиції щодо її поліпшення;
- здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до виконавчого комітету міської ради, доводити результати моніторингу до відома міського голови, заступників міського голови для відповідного реагування;
- щокварталу на офіційному веб-сайті оприлюднювати узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечити постійне інформування населення про заходи, які вживаються органами влади для вирішення проблем, які хвилюють громадян;
- про стан виконання голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 05.02.2021 № 99-р «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році» інформувати відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом, протягом 2021 року.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Кореняка В.К.

Міський голова Андрій МАЛІЦЬКИЙ