ВИКОНАВЧИЙ комітет
Рішення

№417 Про надання дозволу УЖКГ на знесення шістнадцяти дерев та провести кронування тридцяти семи дерев, які знаходяться на території смт. Власівка

На підставі депутатського звернення Чорного В.А. та звернення старости смт. Власівка Жарікової Л.М., щодо знесення шістнадцяти високих, старих дерев, які розташовані на небезпечній відстані від проїжджої частини дороги, становлять загрозу мешканцям та автотранспорту і провести обрізку сухого гілля дерев, з обрізкою бокових гілок до висоти 4 м та виконати кронування до дві третіх висоти тридцяти семи дерев, які знаходяться на території смт. Власівка, відповідно до акту обстеження зелених насаджень № 36 від 01.06.2021 р., «Правил утримання зелених насаджень в містах та інших населених пунктах», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 р. №105, «Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. № 1045, «Правил благоустрою території Світловодської міської територіальної громади», затверджених рішенням Світловодської міської ради від 29.06.2010 р. № 1651 і від 23.02.2021 р. №199 та керуючись п.п. 1, п. «б», ч.1, ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

виконавчий комітет Світловодської міської ради вирішив:

1. Затвердити акт обстеження зелених насаджень № 36 від 01.06.2021 р., щодо знесення шістнадцяти високих, старих дерев, які розташовані на небезпечній відстані від проїжджої частини дороги, становлять загрозу мешканцям та автотранспорту і провести обрізку сухого гілля дерев, з обрізкою бокових гілок до висоти 4 м та виконати кронування до дві третіх висоти тридцяти семи дерев, які знаходяться на території смт. Власівка /додається/.
2. Дозволити УЖКГ знести шістнадцять дерев та провести кронування тридцяти семи дерев, які знаходяться на території смт. Власівка.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Кореняка В.К.

Міський голова Андрій МАЛІЦЬКИЙ