Керуючись п. 1 ст. 18 ЗУ «Про адміністративні послуги», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», на підставі п. 22 ч. 1 ст. 26 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні”,
виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Погодити затвердження «Програми підтримки надання адміністративних послуг Світловодської територіальної громади на 2021 – 2025 роки» (далі Програма).
2. Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Світловодської міської ради подає узагальнену інформацію про хід виконання Програми міському голові щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом.
3. Контроль покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
Міський голова А. МАЛІЦЬКИЙ