На підставі пункту 1 статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 21, 75, 76 Бюджетного Кодексу України з метою забезпечення своєчасного складання проекту міського бюджету на 2019 рік та його прогнозу на 2020-2021 роки, здійснення органами місцевого самоврядування організаційних заходів, визначення напрямів пріоритетного спрямування бюджетних коштів:
виконком міської ради вирішив:
- Головним розпорядникам коштів міського бюджету:
1) здійснити складання проекту міського бюджету на 2019 рік та прогнозу міського бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди ( 2020-2021 роки), ґрунтуючись на положеннях Програми діяльності Кабінету Міністрів України, проекту Основних напрямів бюджетної політики, що охопили середньостроковий період 2019-2021 роки, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 315-р та поданий до Верховної Ради України (реєстр № 8357 від 16.05.2018), Бюджетного та Податкового кодексів України, реалізації бюджетної реформи, передбаченої Стратегією реформування системи управління державними фінансами на 2017-2020 роки, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 року № 142-р, а також реалізації реформ у галузі освіти та охорони здоров’я, основних прогнозних макропоказниках економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 року № 546 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2019 - 2021 роки», з урахуванням пріоритетів та завдань, передбачених Стратегією розвитку Кіровоградської області на період до 2020 року, прогнозних показників економічного і соціального розвитку територій на 2019 рік, показників міжбюджетних трансфертів, визначених у схваленому Урядом (постанова Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2018 року № 741) проекті Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік", який зареєстровано у Верховній Раді України 15 вересня 2018 року № 9000, а також методики їх розрахунку та особливостей складання проектів місцевих бюджетів, доведених Міністерством фінансів України;
2) під час формування проекту міського бюджету на 2019 рік, з метою збалансування його показників, раціонального та результативного використання бюджетних коштів, якісного надання гарантованих послуг:
- забезпечити формування дохідної частини міського бюджету на 2019 рік на основі реальної податкової бази, тенденцій наповнення бюджетів;
- визначити пріоритетні напрями діяльності для забезпечення виконання своїх основних функцій (з урахуванням структурних реформ у галузях економіки та сферах діяльності) та здійснити першочергове їх забезпечення фінансовими ресурсами;
- здійснити оптимізацію витрат головних розпорядників коштів міського бюджету шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника;
- забезпечити неухильне дотримання вимог частини четвертої статті 77 Бюджетного кодексу України щодо врахування у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ та на проведення розрахунків за енергоносії і комунальні послуги, що споживаються бюджетними установами;
- передбачити видатки на здійснення заходів, спрямованих на підвищення енергоефективності та енергозбереження, зменшення споживання енергоресурсів в бюджетній сфері, у тому числі скорочення або заміщення споживання природного газу;
- вжити заходи щодо підвищення ефективності використання бюджетних коштів та діяльності закладів освіти, охорони здоров’я, культури, інших галузей бюджетної сфери;
- забезпечити обґрунтовані розрахунки за кожним кодом економічної класифікації видатків, відповідність проекту видатків вимогам щодо жорсткого режиму економії бюджетних коштів, досягнення максимальних результатів при мінімальних затратах, впорядкування фінансових зобов’язань з реальними можливостями міського бюджету;
- не допускати включення до проекту міського бюджету на 2019 рік видатків, на нові місцеві програми чи ті, термін дії яких закінчується у 2018 році, у разі їх не затвердження чи не пролонгації на 2019 рік органами місцевого самоврядування в установленому порядку;
- підвищити якість та ефективність видатків бюджету розвитку міського бюджету шляхом спрямування таких коштів на реалізацію пріоритетних інвестиційних проектів та програм, насамперед на продовження та завершення розпочатих у попередні роки, та на здійснення невідкладних капітальних видатків бюджетних установ;
3) для вирішення нагальних питань соціально-економічного розвитку території поряд з використанням бюджетних коштів проводити більш активну роботу, в межах чинного законодавства, щодо залучення коштів міжнародної допомоги, забезпечувати при цьому необхідні обсяги співфінансування з міського бюджету; залучати кошти селищного, районного, об’єднаної територіальної громади Великоандрусівської сільської ради бюджетів у вигляді субвенцій на реалізацію заходів програм соціально-економічного розвитку;
4) продовжувати застосування у 2019 році для міського бюджету, який має прямі відносини з державним бюджетом, програмно-цільового методу бюджетування з метою підвищення прозорості та ефективності використання фінансових ресурсів.
- Затвердити план організаційних заходів щодо формування і затвердження міського бюджету на 2019 рік та складання його прогнозу на
2020-2021 роки (додається).
Головним розпорядникам коштів міського бюджету та іншим виконавцям плану організаційних заходів забезпечити його виконання.
- Структурним підрозділам Світловодської міської ради та виконавчого комітету Світловодської міської ради надавати фінансовому управлінню Світловодської міської ради інформації відповідно до плану організаційних заходів, затвердженого даним рішенням, у визначені терміни.
- Рекомендувати Світловодському відділенню Олександрійської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області вжити дієвих заходів щодо поліпшення стану сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до місцевого бюджету з метою зниження рівня податкової заборгованості (недоїмки) з платежів до місцевого бюджету та збільшення дохідної частини бюджету, взяти участь у формуванні планових показників доходної частини місцевого бюджету на 2019 рік та прогнозних показників на 2020-2021 роки.
- Структурним підрозділам Світловодської міської ради забезпечити взаємодію з галузевими департаментами щодо врахування потреби міста в коштах у показниках Державного бюджету України та обласного бюджету на 2019 рік за відповідними державними програмами.
- Управлінню освіти, Світловодській ЦРЛ, комунальному закладу центру первинної медико-санітарної допомоги м.Світловодськ, управлінню соціального захисту населення, управлінню житлово-комунального господарства забезпечити постійний аналіз розрахункових показників субвенцій з державного і обласного бюджетів на 2019 рік та у разі необхідності надання департаменту освіти і науки, департаменту охорони здоров’я (відповідно до вимог підпункту д) пункту 8 частини першої статті 87 Бюджетного кодексу України видатки на надання первинної медичної допомоги населенню на 2019 рік будуть враховані Міністерством охорони здоров’я у структурі видатків Національної служби здоров’я України), департаменту соціального захисту населення, департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації, фінансовому управлінню Світловодської міської ради (для подальшого надання до департаменту фінансів облдержадміністрації) відповідних пропозицій для узагальнення з метою захисту інтересів міського бюджету м.Світловодськ у Кіровоградській обласній державній адміністрації, Кабінеті Міністрів України, Міністерстві фінансів України, Комітеті Верховної Ради України з питань бюджету.
- Фінансовому управлінню Світловодської міської ради про виконання даного рішення інформувати першого заступника міського голови до 29 грудня 2018 року.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови.
Міський голова В.Козярчук