За 2018 рік на розгляд до виконавчого комітету Світловодської міської ради надійшло всього 2566 звернень громадян, з них:
- усних (на особистих прийомах керівними посадовими особами) – 37 ;
- через Урядову Гарячу лінію - 502 ;
- через Гарячу лінію голови ОДА – 412.
За видом подання надійшло:
- пропозицій - 19,
- скарг - 81,
- заяв - 2466.
Відповідно до соціально-професійного стану надійшло звернень:
від робітників - 207, селян - 20, пенсіонерів - 1609, працівників бюджетної сфери - 82, державних службовців - 51, військовослужбовців - 71, підприємців - 180,безробітних - 143, студентів - 16, служителів релігійної організації - 4.
Кількість звернень надіслані учасниками війни - 2, інвалідами Великої Вітчизняної війни - 4, учасниками бойових дій - 68, ветеранами праці - 7, інвалідами - 130, одинокими матерями - 64, багатодітними сім’ями - 25, особами, що постраждали від Чорнобильської катастрофи - 3.
Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» за період 2018 рік розглянуто 57 звернень народного депутата України О.Довгого та інших депутатів Верховної ради, а також звернення і запити депутатів міської ради, які перебувають на постійному контролі.
Відповідно до чинного законодавства за цей період надійшло від громадян та розглянуто посадовими особами місцевого самоврядування 48 запитів на публічну інформацію.
Особистий прийом громадян, відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», проводиться в установленому порядку. Міським головою прийнято рішення про прийом громадян щоденно, що дає змогу оперативно реагувати на проблеми міста та тримати ситуацію під контролем. За цей період прийнято понад 150 осіб та проведено 7 зустрічей з громадським організаціями по питаннях транспорту та комунального господарства.
Найбільше звернень надійшло з питань комунального господарства - 697, соціального захисту - 501, збільшилося питань з діяльності транспорту та зв'язку - 383 , а також з питань охорони здоров'я - 156.
Всього за 2018 року позитивно вирішено - 1276 питань, надано роз'яснень - 769, розглядаються, або знаходяться на контролі – 521. Разом з тим розглянуто звернення громадян через Урядову гарячу лінію - 914.
Забезпечено своєчасний розгляд звернень громадян, що надходять через урядову телефонну «гарячу лінію» та Кіровоградський обласний контактний центр. В той же час, існують певні недоліки в роботі зі зверненнями громадян, а саме: неякісна підготовка відповідей та пропущення термінів виконання.
Для усунення недоліків в роботі та покращення стану справ, відповідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» ситуація зі зверненнями громадян постійно розглядається на оперативних нарадах у міського голови за участю керівників структурних підрозділів, бюджетних установ та житлово-комунальних підприємств. Аналізується та вирішується шляхи роботи з більш якісного та своєчасного розгляду звернень та надання змістовних відповідей громадянам та на Урядову і гарячу лінію ОДА.
Начальник загального відділу апарату
виконавчого комітету міської ради
О. Возний