З початку року керівництвом центрів зайнятості було проведено особистий прийом близько 1500 громадян
Упродовж січня-вересня 2019 року Кіровоградська обласна служба зайнятості продовжувала роботу щодо забезпечення права громадян на звернення у письмовому вигляді, на особистому прийомі, шляхом використання електронної пошти для написання електронних звернень та ін.
Так, у звітному періодідо обласного, міськрайонних центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості надійшло 18письмових звернень, що на 12 менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Від громадян надійшли 6 електронних звернень, а також звернення через Кіровоградський обласний контактний центр та Урядову гарячу лінію (всього – 53).
Крім цього, у січні-вересні поточного року на особистий прийом, що проводиться керівництвом центрів зайнятості та філій, звернулися 1469 осіб (на 0,8% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року).
Більшість питань, які порушили громадяни, стосувалась працевлаштування, виплати матеріального забезпечення, реєстрації в службі зайнятості та чинного законодавства про зайнятість і права громадян на соціальний захист у разі настання безробіття.
Необхідно додати, що робота обласної служби зайнятості зі зверненнями громадян здійснюється із забезпеченням індивідуального підходу та спрямована на вирішення порушених проблем і задоволення вимог заявників у терміни, визначені чинним законодавством. У кожному випадку розглядаються всі можливі підходи до вирішення проблемних питань, з якими звертаються громадяни.
У результаті усі звернення розглянуто вчасно, кожен заявник отримав відповідь. Громадяни, які звернулися під час особистого прийому, отримали допомогу у вирішенні порушених ними питань, а також відповідні роз’яснення та консультації фахівців.
З метою розширення можливості мешканців області стосовно оперативного отримання відповідної інформації та професійних консультацій, інформування населення про шляхи вирішення проблем зайнятостідіє телефонна «гаряча» лінія обласного центру зайнятості та телефонна лінія з питань застосування роботодавцями іноземної робочої сили. В усіх центрах зайнятості та філіях функціонують громадські приймальні, створено інформаційні куточки, де розміщено матеріали нормативно-правового характеру, інша корисна інформація, пов’язана з працевлаштуванням.
Для підвищення рівня поінформованості громадськості щодо соціальних послуг державної служби зайнятості здійснюється адресна інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення з використанням найбільш ефективних засобів комунікації, у т.ч. Інтернет-ресурсів (регіональний веб-портал, сторінка обласного центру зайнятості в соціальній мережі Facebook), а також у рамках проведення масових інформаційно-довідкових, просвітницьких, інших заходів для різних категорій клієнтів, у т.ч. й поза межами центрів зайнятості та філій.